Pokazy teatru ognia podczas imprezy weselnej stały się popularną atrakcją dla gości czy niespodzianką dla Pary Młodej.
Mimo, iż usługa pokazów ognia na wesele znajduje się w kanonie usług weselnych warto przypomnieć, że źle zorganizowana może przysporzyć kłopotów i dołożyć stresu podczas imprezy.
Występ tancerzy ognia łączy się nierzadko w dodatkowymi sprawami logistycznymi (prąd, przyłącze, nagłośnienie, nieprzyjemne pozostałości po pokazie) oraz technicznymi (brak sprawdzenia miejsca występu, zbyt mała przestrzeń, przepisy przeciwpożarowe).
Warto poświęcić jedną chwilę, aby podczas wymarzonego dnia weselnego wszystko odbyło się lepiej niż można się spodziewać.
Sama chęć zaproszenia tancerzy ognia i wybranie grupy to dopiero początek. Aby ułatwić i skrócić czas poświęcony na organizacje przygotowaliśmy standardy i opracowaliśmy schematy, które sprawdzają się w naszej pracy od 2009 roku i owocują udanymi realizacjami występów.
Ty, drogi czytelniku zainteresowanym występem fireshow na weselu, przede wszystkim powinieneś znać wszystkie szczegóły dotyczące pokazu.
Istota pokazu ognia, dokładnie sam występ to odrębna kwestia, którą poruszymy w osobnym artykule. Teraz skupimy się na całości działań organizacyjnych i logistycznych, które pomogę wykreować perfekcyjne wydarzenie.
Przygotowaliśmy infografikę, która zobrazuje elementy krok po kroku.
- Ustalamy termin, dojazd, godzinę, miejsce oraz wszystko zabezpieczamy świetną umową – także online, skanem lub pocztą.
Umowa to zabezpieczenie w razie siły wyższej (pandemii), możliwość odwołania pokazu właśnie z tego powodu. Więcej o bezpiecznych umowach napisaliśmy tutaj – [KLIK] - Czas przygotowania, rozładunku i montażu dekoracji i rekwizytów to maksymalnie 180 minut. Możemy montaż wykonać przed rozpoczęciem imprezy.
- Podczas poruszania się po infrastrukturze obiektu nosimy eleganckie stroje, nie jesteśmy ubrani w prywatne. Nie wyróżniamy się wśród gości.
- Dysponujemy własnym nagłośnieniem 2x700w + mikser oraz dodatkowo w razie braku możliwości podłączenia prądu – kolumną mobilną na akumulator (nagłośni maksymalnie imprezę do 250 osób). Przygotowujemy oświetlenie i efekty sceniczne.
- Na scenie zobaczycie Państwo 3 doświadczonych artystów z minimalnym stażem scenicznym 8 lat.
- Efekty pirotechniczne posiadają atesty, są „ciche”, to znaczy nie straszą zwierząt, nie wybuchają. Nie się głośniejsze niż muzyka.
- Pokaz tańca ognia trwa (bez bisu) 17 minut.
- Poziom manipulacji płonącymi rekwizytami jest bardzo wysoki. Nagradzani byliśmy II miejscem na prestiżowym branżowym Oleśnickim Festiwalu Cyrkowo-Artystycznym 2015 oraz II miejscem podczas Festiwalu Ognia i Miecza w Pałacu w Czemiernikach 2017.
Jesteśmy pasjonatami sztuki cyrkowej od wielu lat. - Sprzęt i rekwizyty wykorzystywany podczas pokazów jest wykonany wyłącznie z kevlaru. Standardem jest testowanie rekwizytów przed każdym występem.
- Piękne elementy pirotechniki scenicznej i naziemnej efektownie komponują się z artystami na scenie oraz muzyką.
- 60 minut – tyle czasu zajmie nam posprzątanie przestrzeni, segregacja pozostałości (i zabranie ze sobą) oraz złożenie sprzętu i spakowanie.
Nie wypalamy trawy, nie brudzimy kostki. Wykorzystujemy wyłącznie parafinę liturgiczną czystą, której ewentualne ślady znikają po pierwszym deszczu.
Zapraszamy do zobaczenia pełnej oferty Fireshow na Wesele. [KLIK]
Pełna galerie zdjęć oraz filmów z wcześniejszych realizacji.
Warto także bezpłatnie zapytać o wycenę lub także bez kosztów zarezerwować termin.
Zachęcamy do kontaktu!
Tutaj [KILK] albo wciskając zdjęcie poniżej.